Cursus Speeddichten

Poëziecursus in hoge snelheid en in korte tijd voor je verjaardag, groepsactiviteit of bedrijfsuitje

Wat is Speeddichten
In hoge snelheid en in korte tijd dichten. Alles om je heen, je gedachten, je dromen en je gevoelens ga je in een mum van tijd vormgeven in taal. Beelden uit de realiteit en uit het onbewuste worden beelden op papier. Tijd is je vijand, maar ook je dierbare vriend.

Misschien denk je dat je niets met poëzie hebt, maar wist je dat je dagelijks veel poëzie hoort en maakt, zonder dat je het door hebt? De poëzie zit in de liedjes die je beluistert, in de dialogen van je favoriete serie, in de gesprekken die je met je vrienden en familie voert en zelfs in de ruzie die je met je partner maakt.

Een gedicht is een gedachte, soms een mening, een korte droom of het waarnemen van een moment. Je speelt niet alleen met woorden, je gebruikt er al je zintuigen voor. Ja hoor, allemaal, zelfs ruiken!

Voor wie
Voor iedereen die zich een beginnende dichter noemt.  Voor wie van poëzie houdt en voor wie niet van poëzie houdt, maar wel een nieuwe wereld wil leren kennen.

Mogelijk op een dagdeel, dag of weekend. Op jouw plek, maar we kunnen ook voor de locatie zorgen.

Docent

Nafiss Nia

Prijzen

In overleg